Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lekker naar egypte

  • henkdeknegt1@hotmail.com

    schoonzus belde huilend en in paniek van old market er werd geschoten .

    dus gelijk een taxi terug genomen naar delta sharm auto wilden ze omgooien

    ik kan alleen maar zeggen wees op je hoede wij zijn er al 8 keer geweest maar kiezen nu toch andere besteming.

  • brit

    maak de mensen toch niet zo bang, overal is welleens n knokpartij, want dat was het, en ja er is geschoten, maar dat gebeurt in NL ook, er is verlopig nog helemaal geen reden om Egypte te schrabben voor 'n vakantie, dat jij dit doet moet jezelf weten.

    Du wij gaan inderdaad LEKKER naar Egypte,en ik hoop heel veel met ons, want dat brengt weer geld in het laatje voor de Egyptenaren

  • Klaas

    Helemaal mee eens wij gaan ook in maart richting Egypte,wij trekken ons niet zoveel aan van al dat negatieve gedoe hier altijd. Maar dat weet je Nederlanders zijn eerste klas zeikers,zelfs op vakantie daarom zoeken wij altijd een hotel waar niet te veel van die zeikerds zitten.

  • BiancaK

    Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Ik vind het persoonlijk wel fijn dat dit soort dingen ook op het prikbord komen. In Hurghada zijn bijvoorbeeld mensen mishandeld door een taxichauffeur. Het is toch iets minder prettig allemaal dan een paar jaar geleden. En natuurlijk heb je hier ook schietpartijen, maar die zou ik toch zeker niet in Egypte mee willen maken. Zeker niet als vrouw zijnde, want je bent daar gewoon helemaal niets. Ik ben dol op de rode zee, zon, zee en strand en de heerlijke hotels. Maar nee ik kom er verder niet buiten, alleen van het vliegveld naar het hotel en terug. Persoonlijk vind ik op het vliegveld al een heel onprettig sfeertje hangen. Voor de winter een heerlijke bestemming en niet te ver weg, maar wees op je hoede!

    Groetjes,

    Bianca

  • agnes

    Zowel negatief als positief kan hier geplaatst worden, wat de mensen er dan mee doen is aan hun.

    Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    Je zult maar net op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats zijn, en dan maar hopen dat je geen kleine kinderen bij je hebt. Hier wil je jezelf en hun niet aan bloot stellen.

    groetjes Agnes.

  • A.B.1

    Natuurlijk moet je niet alleen het goede weer posten, realiteit moet ook onder ogen worden gezien, de veiligheid van ons en onze mede-burgers. Voorlichting is een belangrijke zaak. Egypte is ook niet te vergelijken met NL, wij hebben nooit zo in onderdrukking geleefd!

  • vronie

    Dank je wel Henk.

    Voor de waarschuwing

  • vronie

    Maak mensen niet zo bang.

    Ieder mag uitmaken,wat ze met bericht doen.

  • sharkbite

    Berichten plaatsen met wat voor bedoeling ook is helemaal prima.

    Dit kan zowel in positieve als in negatieve zin over wat voor onderwerp over Sharm el sheik dan ook.

    Mensen hebben vaak (zoniet altijd) wel iets te klagen dat is nou eenmaal mensen eigen.

    Wakker geschut worden met mededelingen zoals Henk deze plaatst kan helemaal geen kwaad hoor want het land zit nog steeds midden in een revolutie per slot van rekening en een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    Het is dus ook geen bangmakerij in dit geval want in het huidige Egypte is het goed mogelijk dat de vlam zomaar in de pan kan slaan ongeacht de plaats.

    En Klaas om dan je mede Nederlanders die daar dan op reageren of er over willen berichten maar zeikerd te noemen is in dit geval is een beetje overdreven geloof ik maar goed dat is ook maar een mening die je mag ventileren.

    Groeten Peter

  • spontaan 60

    wij komen al 10 jaar in egypte er is overal wel wat ,dus als je paniek wilt zaaien ga dan naar een ander site klagen / land . het is al erg genoeg voor die mensen daar .