Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lekker naar egypte

  • Rehab

    Wil toch hierover wat zeggen Ja er is geschoten maar dat gebeurd in Nederland vaker dan hier in Egypte en daar hoor je niemand over!!

    Wij wonen zelf in Sharm el Sheikh en weten echt wel wat er aan de hand is, komen bijna iedere maand in Cairo en de Media kan zo ontzettend overdrijven,

    het is zo jammer dat de Media en mensen zoals Meneer de Knegt het naar buiten brengen want het merendeel is niet waar of te erg opgeblazen!

    De mensen hier hebben het werk en de toeristen zo hard nodig en deze meneer weet schijnbaar weinig van de cultuur af als hij inderdaad zovaak hier is geweest want anders toon je wel wat meer respect voor deze mensen.

    Please mensen laat je niet afschrikken door zulke berichten want Egypte is veilig en iedereen is van harte welkom en mochten mensen informatie willen hebben

    stuur gerust een berichtje :)

  • steven

    (tu)

  • mini

    Hoi,

    Ik ben het er helemaal mee eens,gaan in october voor de 6 de keer

    naar Egypte.Een heerlijk land met een super onderwaterwereld.

    Groetjes Mini.

  • BiancaK

    Ik vind het niet echt overdrijven! Mensen waarschuwen is niks mis mee! Ik ga ook niet voor mijn lol naar Rotterdam, maar in Egypte voel ik mij toch wel iets onveiliger op straat. Laat iedereen dit voor zich zelf uitmaken. Ik ben blij met de waarschuwing en kom alleen nog in de hotels en op het strand. En dat is precies waar ik voor naar Egypte ga. Zon, zee, strand, mooie onderwaterwereld en rust. Ik vind persoonlijk op het vliegveld ook de sfeer heel onprettig om over de dorpen/stad maar niet te spreken. Tuurlijk hebben ze de toeristen hard nodig. Maar dan moeten ze ze wel met wat meer respect behandelen. Je nagillen, deuren van de winkel op slot doen en je heel de dag lastig vallen is niet de manier! Ik durf niet eens naar iets te kijken in een winkel omdat je gewoon niet van ze af komt.

    Dus kortom heerlijke hotels, zon, zee en strand en daar blijft het ook bij!

    Bianca

  • marjoleincees@casema.nl

    ook wij gaan in aug weer naar sharm, heerlijk hoor en behandel de mensen zoals je zelf behandelt wil worden en je zult zien dat het al een stuk aangenamer is.

  • angel

    ik ga dit jaar al voor de elfde keer en ben nog nooit lastig gevallen(blond haar) geen winkels op slot niet opdringerig,het is maar net wat je treft en hoe je je eigen gedraagt.