Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

situatie in sharm el sheik 25-8-2013

  • boelens

    Hoe is de situatie op dit moment 25 augustus in sharm ? veel vakantie gangers vragen zich dit af. Is het er onrustig , merk je iets van de ongeregeld heden. Las vandaag dat de avondklok korter is geworden? Zijn er nog veel toeristen in sharm? Wij vertrekken de 30e voor 15 dagen.

  • agnes

    Hallo Boelens.

    Ik heb je een privé berichtje gestuurd met een website van de nederlandse Marjolein Koole.

    Zij is woonachtig in Sharm en heeft daar een reisbureau, zij kan je vast van informatie voorzien over de situatie in Sharm.

    Je krijg mijn berichtje binnen in je mailbox o.v.v. noraply, erop klikken kun je mijn berichtje zien.

    groetjes Agnes.

  • blanes

    ik ben ook wel benieuwd naar de situatie daar.

    wij willen graag nog in Oktober gaan,kun je mij ook wat info sturen zodat we kunnen boeken.

    bij voorbaat bedankt

  • agnes

    Hallo Blanes.

    Je hebt een privé berichtje, komt binnen in je mailbox.

    groetjes Agnes.

  • j. steenbergen

    Hallo

    Ik zou het ook wel willen weten. Wij gaan hopelijk 6 september. Hebben seat only geboekt via skytours maar je hoort zoveel verschillende berichten wel vliegen, niet

    vliegen. Zou handig zijn als er wat meer duidelijkheid kwam.

  • agnes

    Hallo Steenbergen.

    Heb je een privé berichtje gedaan.

    Het word inderdaad steeds veranderd zoals je zegt, de mensen weten niet meer waar ze aan toe zijn, of ze nu wel of niet kunnen gaan.

    groetjes Agnes.