Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op stap in Sharm

  • linneke

    He wat leuk deze pagina. kan ik meteen een goede vraag stellen. In juli gaan wij (mijn vriend en ik ) op vakantie naar Sharm en zijn van plan om een boel excursies te doen, maar wij vroegen ons af of dat er 's avonds ook dingen te beleven zijn, zoals bijvoorbeeld gezellige terrasjes, barretjes of leuke discotheken en waar je dan het beste heen kan gaan. ook ben ik erg benieuwd of er veel mensen rond die tijd naar Sharm gaan dus laat iets horen. alvast bedankt groetjes Linda

  • anja

    het is in juli wel warm maar omdat de luchtvochtigheid niet hoog is is het goed te doen .

    er is genoeg te doen in de hotels en in sharm zelf is genoeg te doen met veel terrassen en discotheken laat je alleen niet afzetten en vraag wat gangbare prijzen zijn vooral voor de taxi .

    veel plezier anja

  • Anja kebeck

    Hallo Linneke

    Ik ben net terug uit Sharm en het is daar heel fijn.

    Ik heb een dochtertje van 8 en met kinderen mag je niet de disco in.

    Maar je kunt in Naama bay heerlijk ziten ,terrasjes genoeg.

    En excussies zijn daar vol op ,vooral al je van snorkelen houd.

    Veel plezier.

    Anja

    ps wat een leuke site ,kan nu mee praten ,ben er nu geweest.

  • linneke

    hartstikke bedankt allemaal, ik heb er enorme zin in!!

  • Roosje

    Na'ama Bay rocks!!!

  • Mandy

    hey wat lachen joh. Mijn vriend en ik gaan ook 6 juli tm 28 juli naar sharm el sheikh, er ligt een hard rock cafe daar dus das wel lachen. zijn jullie van plan naar cairo te gaan en weten jullie hoe en wat? mail mij even ofzo.

    groetjes, mandy

  • lisa

    heeej linda

    ik ben net terug uit Egypte (sharm ) helaas!!

    ik ben in de maand mei geweest en hadden een tempratuur van 43 graden het weer was dus geweldig verder kwa excursies heb je een aantal dingen zo kan je een kamelentour maken naar een bedoeinenfamilie (mensen die in de woestijn leven) leuke aanrader trouwens! je kan een dag excursie naar Cairo maken wel prijzig maar moeite waard en zo heb ik zelf een excursie gedaan met dolfijnen zwemmen dat is zo geweldig!!! verder is het gezellig om s'avonds het centrum in te gaan! leuke typische terrasjes en toeristische winkeltjes. dit land is niet te vergelijken met een land in Europa ik wens je een fijne vakantie !

    liefs lisa

  • flugeltje

    lisa, bij wie heb jij die excursie geboekt waar je met de dolfijnen kunt zwemmen wij gaan in september groetjes

  • San & Ray

    Hallo,

    Ja echt super zo'n site waar je lekker je vragen kunt stellen en gezellig kunt kletsen en afspreken wie waar wanneer heen gaat ……

    Stappen kun je dus wel genoeg en lekker eten ook leest ik hier en daar. Maar ook met dolfijnen zwemmen………………en dat is nu juist waar ik meer over wil weten. Waar kun je dat doen en hoe duur is dat en hoelang mag je dat dan doen. Is het ook mogelijk om alleen met je partner te doen of doe je dat in groeps verband?

    Wij gaan naar Sharm om precies te zijn naar Na'am Bay.

    gr san