Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sinaï

  • joke

    Dit las ik net op teletekst van de nos…..

    via kopieren en plakken de tekst hieronder,bericht is van vandaag.

    Wil niemand ongerust maken, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee

    joke..

    De Egyptische politie meldt de ontvoering van een Noorse vrouw en een Israëliër op het Egyptische schiereiland Sinaï. Gewapende bedoeïenen, dwongen de taxi waarin ze reden tot stoppen en namen hen mee in hun bestelwagen.

    De Noorse en de Israëlisch-Arabische man maakten een rondreis door de Sinaï. Ze zouden op weg zijn geweest naar Dahab, een populair duikoord aan de Rode Zee.

    Het Israëlische anti-terrorismebureau waarschuwt toeristen al jaren dat het reizen door de Sinaï gevaarlijk is vanwege de kans op ontvoeringen.

    In eerste instantie werd gedacht dat de vrouw een Belgische was.

  • Sarah

    Krijg steeds meer zin in mijn geboekte reisje …… Volgende keer toch maar Canarische eilanden of I.d

  • brit

    Joke, sorry dat ik het zeg, maar laat die enge berichtjes toch achterwegen, je maakt mensen alleen maar bang en zo help je het toerisme voor Egypte langzaam om zeep, in elk land gebeurt wel iets.

  • joke

    Mag je rustig schrijven, maar als je de reis-adviezen van binnenlandse zaken leest…..waarschuwen óók zij je hiervoor !!!!!

    Joke.

  • MarcelP

    Wij gaan 4 mei weer heerlijk een week naar Sharm.

    kan ons niet snel genoeg gaan de tijd dat we er naar toe gaan.

    Als we daar zijn moet het de natuurlijk weer lekker lang duren.

    heerlijk naar ons vertrouwde Ghazala Gardens en uit betrouwbare bronnen die in Sharm wonen is er helemaal niiks aan de hand in en om Sharm.

    Alleen wat minder toeristen.

    Dus gewoon lekker gaan met zijn allen, ios goed voor de economie

    Marcel

  • blanes

    helemaal mee eens