Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Xperience st.George

  • Ben de Boer

    Hoi @ll,

    in december gaan we 2 weekjes naar Xperience st.George, heeft iemand nog tips voor het verblijf in dit hotel???

    Natuurlijk heb ik ook alles op zoover.nl gelezen en ook zijn wij diverse keren in Egypte geweest, maar mijn ega is b.v. rolstoel afhankelijk en wellicht zijn er mensen die zoiets hebben van; oh….. dan moeten ze hier aan denken.

    Zijn er nog meerdere landgenoten die in december naar dit hotel gaan???? Wij vliegen vanaf Dusseldorf.

    Gr. Ben

  • teun41

    Hoi Ben,

    Wij gaan ook naar dit hotel van 22 december t/m 30 december, dit is voor ons ook de eerste keer in Xperience st.George dus ik heb verder geen informatie.

    Wij vliegen wel via Amsterdam.

    Groeten,

    Teun

  • Ben de Boer

    Hoi Teun,

    dan kom je ons aflossen. Ik heb via Ab-in-den-urlaub.de geboekt, was een last minute.

    Gr. Ben

  • Sjeng Janssen

    Wij gaan a.s. zaterdag naar dit hotel, ook via Dusseldorf.

    Nog tips?

    Voor verder tips houden we ons aanbevolen

    In het hotel kost internet $5 per uur. Zijn er alternatieven in de buurt van het hotel?

    Heeft iemand wel eens met de blauw/witte busjes gereisd, bijv naar het centrum van Naama Bay?

    Hoe beviel dit? En hoeveel kost een taxi naar het centrum?

  • Sjeng Janssen

    Heb je aan het strand en bij de snorkelbaai waterschoentjes nodig?

  • Ben de Boer

    Zoals ook in het prive bericht geschreven: waterschoentjes zijn altijd aan te bevelen.

    Het internetten in het hotel is volgens mij niet echt duur, heb Engelsen gesproken die een tegoed van enkele uren kochten. Volgens mij blijf je dan de tijd die je nog niet gebruikt hebt tegoed houden en is dit stukken goedkoper. Wel even navragen want heb het zelf niet gedaan. Maar ook dit in pers. bericht.

    Gr. Ben