Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welk resort?

  • kaatje112

    Hallo,

    Wij willen juni 2013 weer naar SeS. Wij zijn al diverse keren in Egypte geweest en willen een “ander resort” boeken. In het verleden zijn wij in het Sonesta, Iberotel Fanara (3 x) em ROBB (2 x) geweest. Ons oog is nu gevallen op Rixos en Coral Sea Sensatori.

    Wie kan mij aanbevelingen doen? En misschien wel een ander resort waar ik over heen heb gekeken? Moet eerlijk zeggen dat ROBB ons goed is bevallen, lekker luxe.

    In ieder geval alvast bedankt. Groeten, Karin.

  • kaatje112

    >:D<

  • kaatje112

    Ik ben vergeten toe te voegen dat de snorkelplek ook zeker van belang is! Mooi rif dus gewenst! :D

  • mini

    Hoi Karin,

    Welk hotel bedoel je met ROBB?

    Groetjes Mini.

  • agnes

    Hai Mini.

    Reef Oasis Blue Bay bedoelt ze daar waarschijnlijk mee.

    Je moet het maar weten al die afkortingen, hahaha.

    Fijn weekend,

    groetjes Agnes.

  • Ben de Boer

    Hoi Karin,

    het mooiste huisrif dat ik tot nu meegemaakt heb is dat van Rehana Royal Beach, het resort is ook prima dus wellicht een tip.

    Voor heel wat minder geld kun je naar Rehana Sharm resort, dit zit aan de overkant van de weg en is ook een prima resort er zitten alleen heel veel russen. Als je puur voor het snorkelen e.d. gaat is dit een prima optie hoor en als je jezelf niet stoort aan het opdringerig gedrag van Russen ook dus, verder niets mis mee maar scheelt een berg knaken.

    Natuurlijk moet je ook ff naar Tiran Island e.d. gaan, dat is altijd de moeite waard, maar dat zul je zelf ook wel kennen als je al diverse keren in Sharm geweest bent.

  • Ben de Boer

    P.s. het huisrif van Rehana Royal Beach wordt ook gebruikt door Rehana resort, je kunt de 200 m. zelfs met een busje afleggen (gratis).

    Gr. Ben