Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WEER IN KLEUR !!!!

  • joke

    Hallo,

    kreeg vanmorgen van Agnes een email dat deze pagina en ook die van Egypte weer in kleur is.

    Is de pagina bij U nog niet in kleur: F5 of op het “rondje met pijltje” (vernieuwen pagina heet dat in computertermen) klikken….. en je ziet alles weer in kleur.

    Mooie groene kleur streep,

    met natuurlijk al onze dank aan HERMANN !!!!!!!

    hoop dat er weer veel gepost gaat worden….

    groetjes,

    Joke.

  • agnes

    Hai Joke.

    Vraag me af of Hermann ook hier het beheer over heeft??

    Mooi hé, alles weer terug zoals het hoort.

    Fijn weekend,

    groetjes Agnes.

  • miek

    Dit is echt toch weer knap gedaan. Dank je Hermann!!!

  • agnes

    Hai Miek.

    Hermann is geen beheerder van dit prikbord en ook niet van Egypte.

    Alleen van Hurghada.

    Wie het ook is, we zijn er in ieder geval blij mee.

    groetjes Agnes.

  • anja

    Ja hoor gelukt, ook weer in kleur, ziet er weer gezellig uit. Met dank aan de nieuwe beheerder.

  • joke

    Dus geen Hermann, maakt niet uit, belangrijkste is dat “we” weer een werkend prikbord hebben.

    Vraagje aan de nieuwe beheerder van dit prikbord: Kunt u zich even voorstellen: is altijd fijner dat we weten wie “de beheerder” is……

    Fijn weekend…… ik heb net de houtkachel aangemaakt !

    Joke.

  • Ben de Boer

    Hoi @ll,

    inderdaad fijn dat alles weer hersteld is. Wij gaan in december weer 2 weekjes naar Sharm zie er naar uit, heerlijk.

    Agnes zoals je gemerkt hebt; ander e-mail adres en andere laptop, de vorige is gecrasched en zit echt geen leven meer in. Stuur je een prive berichtje.

    Percie: mocht je daar nog zitten kijk dan ff je privemail na, kun je een bestelling opgeven.

    Groetjes, Ben en Karin

  • agnes

    Hai Ben.

    Ik heb gerageerd op je privé berichtje maar zie dat tie nog niet geopend is.

    Heb net een mail naar je nieuwe mailadres gestuurd.

    Fijn weekend,

    groetjes Agnes.

  • Fransje

    Fijn dat ook deze pagina herstelt is !