Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

word deze pagina ook weer opgelapt net als het hurghadaprikbord

  • Fransje

    Het is natuurlijk leuk dat het Hurghada-prikbord opnieuw is opgestart , maar hoe zit het eigenlijk met de Sharm-pagina(Sharm-prikbord) en met de Egypte-pagina(egypte-prikbord), die werken ook niet meer naar behoren.

    Het rode zee -prikbord heb ik inmiddels ook gevonden maar de andere twee werden toch ook door vele mensen bezocht.

    Jammer hoor voor de mensen die andere info willen dan Hurghada en directe omgeving. (er is naturrlijk niks mis met Hurghada)

    gr Fransje

  • agnes

    Hai Fransje.

    Heb geen idee.

    Momenteel gebeurt er ook weinig hier op dit prikbord.

    Jammer voor de Sharm liefhebbers.

    groetjes Agnes.

  • Fransje

    Ja ik denk dat dit ook komt omdat het er nu niet mooi uitziet en niet optimaal werkt.

    Is echt jammer, ik heb hier in het verleden ook veel tip vanaf gehaald.

    Nu zijn we meer marsa alam gangers maarja voor die info kan je op het egypte prikbord ook niet meer echt terrecht want die ziet er net zo uit.

    gr Fransje

  • miek

    Ik heb hier alles nog steeds in zwart wit. Dankzij de tip van Fransje om alles te selecteren kan ik een berichte typen.

    Kan iemand dit voorgoed oplossen zoals bij de prikbordpagina van Hurghada?? Het is en blijft toch leuk om informatie uit te wisselen over ons favoriete vakantieland! Niet dan??

  • Fransje

    Helemaal mee eens Miek

  • miek

    Nog steeds fan van Marsa Alam, Fransje? Doe de zeeschilpadden de groetjes van ons haha!

    Wij gaan dit jaar voor de derde keer terug naar Reef Oasis Blue Bay in Sharm. Wij hoorden dat de lift gemaakt is, dit zal zoals alles zijn voor en nadelen hebben. Wij vertrekken volgende dinsdag en kijken er weer echt naar uit.

  • Fransje

    Hoi Miek,

    Ja het snorkelen in marsa alam is top. deze keer worden het 15 dagen brayka bay reef resort

    Fijne vakantie geniet ervan!