Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

www.rodezee.startpagina.nl

  • joke

    Hallo allemaal,

    de prikpagina van Hurghada werkt niet meer……

    De prikpagina's van Sharm en Egypte……. zijn in het wit met zwarte letters…… zodat niemand meer weet waar men aan toe is…..niet meer weet hóe men een bericht kan plaatsen enz..

    Er is een nieuwe pagina wat betreft alles wat aan de rode zee ligt…… dus ook Sharm El Sheik, Marsa Alam enz.

    Helaas komt men als men startpagina van egypte (is ook nieuw, zelfde soort pagina als die van de rode zee) aanklikt nog op de oude prikpagina uit…..

    www.rodezee.startpagina.nl vandaar uit kan je prikbord aanklikken

    of www.rodezee.startpagina.nl/prikpagina …….. dan ben je gelijk op het prikbord.

    E.e.a. opslaan bij je favorieten….. ben je het ook niet meer kwijt…..

    Heb een vraag: wil iedereen dit aan zijn/haar kennissen van de prikborden van sharm, egypte en hurghada doorgeven.

    Omdat de prikpagina van Hurghada verwijderd is…..kan men ook geen namen meer aanklikken om gebruikers van het prikbord op de hoogte te stellen……en door te verwijzen naar de nieuwe prikpagina.

    Laten we er met z'n allen daar een leuk prikbord van maken,

    groetjes,

    joke.

  • agnes

    Hallo Joke.

    Voor alle lezers bij de 2de link in het zwart vetgedrukt moet je aan het eind invullen ( prikbord ) i.p.v. prikpagina. Met ( pagina ) kom je niet op de site.

    groetjes Agnes.

  • joke

    Hoi agnes,

    inderdaad foutje, dank je wel voor het “rechtzetten”,

    fijn weekend,

    joke.

  • agnes

    hurghada startpagina

    Gepost door: agnes ()

    Datum: 30 september 2012 09:56

    Onderstaand bericht kreeg ik binnen in mijn privé berichten.

    ——————————————————————————————–

    Hurghada.startpagina

    Van: HermannWulff

    Naar:

    agnes

    Datum: 30/09/2012 00:15

    Zeer binnenkort komt de Hurghada.startpagina weer terug en ook weer een prikbord.

    Een nieuwe startpagina zoals de Rodezee.startpagina maar met het oude prikbord.

    Of er nog iets op het oude prikbord staat weet ik niet dus heb ik jullie allemaal weer nodig.

    Ik nodig dan ook iedereen uit om mij te helpen en er weer iets gezelligs van te maken.

    Geen mensen meer bannen, uitsluiten en ook wat reclame (links) toe staan.

    Willen jullie mij nu al bereiken ; wulff-vrijetijd@live.nl

    Groet, Hermann