Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kom met ons op excursie in Sharm el Sheikh

  • Denisekimo

    Beste vakantie gangers,

    Wij organiseren al jarenlang de leukste trips rondom Sharm el Sheikh, met kleine groepjes en zeer voordelige prijzen.

    Cairo, Mozes berg, snorkel excursies, duiken, Ras Mohamed en nog vele andere.

    Bekijk onze website voor de vele mogelijkheden die wij bieden.

    Google op Complete Travel of stuur mij een mailtje naar info@completetravel.nl

    Veel warme groetjes van ons uit Sharm el Sheikh

  • joke

    dag Denise,

    hoop dat je bericht krijgt, want het is op dit moment een chaos bij de prikborden van Sharm El Sheik, Egypte en Hurghada.

    Je kunt niet meer rechtstreeks op prikbord komen maar via een omweg, namelijk door in de startpagina (waarin alle plaatsen staan vermeld) op Sharm el Sheikh, Egypte en Hurghada te klikken….

    Hoop dat de webmaster gauw weer alles “goed” zet.

    Groetjes,

    joke van den berg.

  • ove45

    Mijn vrouw en ik zijn net terug van 2 weken Sultan Gardens in Sharm el Sheikh.

    We hebben enkele excursies geboekt bij Smile Tours, dat we een tijd geleden op

    Internet vonden. Dit is ons uitstekend bevallen. De organisatie was perfect, en de excursies boden

    volledig wat men beloofde. We vinden het een goede zaak dat men niet per definitie bij de

    (meestal duurdere) touroperators boekt. We kennen Denise niet, maar als ze even goed en

    betrouwbaar is als Marjolein van Smile Tours (en wie ben ik om daar aan te twijfelen?), heeft

    de toerist er weer een goede keuzemogelijkheid bij.

  • joke

    Zie prikbord van Hurghada… een van de laatste berichten, die zeggen iets heel anders over denise…..

    joke.

  • Lutje

    Hey Denise,

    Lees ik dat nu goed? Verzorgen jullie tegenwoordig ook volledige reizen?

    De excursies waren al uitmuntend,maar ik zie net op de site van Complete Travel dat er tegenwoordig ook hotels bij jullie te boeken zijn tegen een zeer voordelinge prijs.

    Jammer dat we onze juni vakantie al geboekt hebben,maar voor december doen we een absoluut een beroep op jullie (:P).

    Op deze manier hoeven we helemaal nergens meer naar om te kijken en hebben we écht alles in 1…ach jullie naam zei het al Complete Travel!