Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

UEFA EURO 2012 in Camel bar Sharm el Sheikh

  • percie

    Geachte Voetbal liefhebbers die in juni in Sharm el Sheikh zijn

    UEFA EURO 2012 KAMPIOENSCHAP

    Het EK is terug. Vanaf 8 juni zijn wij trots te kunnen aankondigen dat alle wedstrijden beschikbaar zullen zijn in Full HD!

    Ten minste 8 televisie schermen zijn beschikbaar tijdens de kampioenschappen in onze moderne en letterlijk aircoole bar.

    Het toernooi gaat van start met de wedstrijd Polen tegen Griekenland op 8 juni, en we zullen alles uitzenden tot en met de finale.

    Het wordt een geweldige zomer van voetbal, en we beloven u een geweldige tijd hier in de Camel Bar.

    Voor meer informatie kunt u gerust contact met ons op: bar@cameldive.com

    Voor meer informatie kunt uw gerust contact met mij opnemen

    e-mail werk : bar@cameldive.com

    e-mail prive: percie78@hotmail.com

    All the best!

    LOVE VOETBAL, LOVE Camel

  • agnes

    Hai Percie.

    Ik heb bovenstaand berichtje ter informatie bij vragen en antwoorden geplaatst op Zoover ( egypte )

    Kunnen de voetballiefhebbers het daar ook lezen.

    Wens je met je medewerkers een gezellige voetbaltijd toe in de Camel Bar.

    groetjes Agnes.

  • inieminie

    Percie,

    Is de camelbar dicht bij sea life resort?

    Ik ben 1 van de weinige vrouwen die dit uiteraard gaat volgen en in onze vakantie zijn de kwart finale's.

    Groetjes Janita

  • percie

    Hey ,

    Hartelijk dank Agnes voor je post op zoover , en voor Janita , Camelbar ligt in Naama Bay, is rond de 20 minuten rijden van jou hotel vandaan, als ik het goede hotel voor me heb, Club Sea life in nabq.

    En natuurlijk zijn jullie van harte welkom.

    Groetjes vanuit een 37 graden Sharm el Sheikh

    Percie

  • inieminie

    Dat is dus goed te doen Percie!

    Pff 37 graden.. ben al aan het voor bruinen..anders schrikken ze daar zo haha

    Groetjes vanuit een regenachtig en ca 18 graden koude NL

  • boertjeborne

    Hey Percie,

    toch nog steeds in Sharm!!

    Gaan overmorgen voor 1 keertje naar Hurghada (last minute) maar denk dat we in december wel weer langskomen in de Camel bar.

    Groetjes, Karin en Ben