Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

prijzen in Naama Bay

  • alwi

    Zaterdag 14 april waren we met 4 personen in Naama Bay en hebben op een terrasje 4 koffie en 1 water besteld.

    Na lang wachten kregen we de koffie en bij het afrekenen moesten we € 25 betalen.

    Volgens de ober waren dit normale prijzen daar, we hebben uiteindelijk € 15 neergelegd en zijn weggelopen.

    Van eerdere bezoeken aan Egypte wisten we dat je vooraf prijsafspraken moet maken maar voor een kopje koffie?

    Wat is de prijs daar voor een kopje koffie?

  • agnes

    Hai Alwi.

    Belachelijke hoge prijs voor wat jullie hebben gehad. Ik ken Naamy Bay, en wat ik mij herinner betaalden we bij Starbucks ongeveer 35 pond voor 2 capucino.

    Ik ga even uit van een kopje cappucino ( dit was wel in november in Hurghada ) is dus nog iets duurder dan een gewone koffie en betaalden 17 pond voor een grote beker.. 10 pond is ongeveer € 1.20/€1.30. Als jullie 100 pond hadden betaald was zeker genoeg geweest. Kom je uit op zo'n € 13.00.

    Maar goed dat je niet meer betaald hebt.

    Dit is pure afzetterij. Bij restaurantjes liggen meestal kaarten op tafel zodat je kunt zien wat het kost. Hadden ze zeker weg gehaald. En hier kun je echt niet afdingen, zijn vaste prijzen.

    Misschien dat in Naamy Bat de prijzen iets hoger liggen maar dan zeker nog geen € 25,00.

    groetjes Agnes.

  • alwi

    Hallo Agnes,

    Bedankt voor je reactie, het was een terras aan de overkant van Friday's zag ik op een foto die ik gemaakt heb.

    Groetjes,

    Alwi

  • Tosca

    wij zaten op een terrasje tegenover de Camelbar, waar ze een heerlijk koud Heineken biertje hadden, met een blikje cola light waren wij 35 EP kwijt. Dus je bent inderdaad echt wel afgezet. En dat was 2 weken terug.