Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zomer 2012

  • percie

    Beste Sharm Vakantie gangers,

    Voor al uw vragen over Sharm el Sheikh stuur gerust een mailtje, ben een tijdje weg geweest van deze site maar weer officieel terug.

    Ben nog steeds woonachtig in het opkomende Nabq en werk nog steeds in de populairste bar in town en de zomer is hier weer begonnen , jippie , vandaag strakblauwe lucht , super blauwe zee , licht briesje en 35 graden in de zon.

    Groetjes vanuit Egypte

    Percie

  • josschie

    wij komen in mei naar sharm nabq het tropicana grand azur resort.

    nog tips?

  • percie

    Hoi,

    Ja Quadbiking in Nabq is een heuse aanrader , niet in de woestijn achter Naama Bay waar het heel commercieel is maar gewoon back to basic, .

    Een dagje in het nationale park snorkelen, of een boot tocht is ook aan te raden om te snorkelen, vooral in Mei.

    Groetjes percie

  • josschie

    is er verschil in boottochten

    in hurghada met verschillende boottochten geweest maar daar waren er maar een paar die echt de moeite waard waren,vaak was er aan het koraal van het hotel meer te zien.

    welke boot tocht is het mooist om te doen.

    quad rijden gaan we zeker doen.

  • agnes

    Hai Josschie.

    Mijn dochter is in Februari geweest en heeft een paar hele mooie duiken gemaakt in Ras Mohammed en Tiran Island, je kunt hier ook voor het snorkelen terecht. Ze had een klein groepje, 4 man en 1x alleen met een duiker van het hotel.

    Heeft ze vanuit het hotel Falcon Hills gedaan. In je hotel liggen ook wel boeken voor deze excursies. Of bij een plaatselijk bureau.

    Je hebt wel een groot visum nodig hiervoor.

    Ik weet van een kennis dat je ook al bij je hotel Tropicana heel mooi kunt snorkelen.

    groetjes Agnes.

  • percie

    Hai Josschie ,

    Je kan hier 2 soort tochten boeken om te snorkelen , 1 is naar Ras Mohamed , dit is een beschermd natuur/woestijn/zee gebied en 1 naar Tiran island.

    Ik vind persoonlijk Tiran Island beter omdat het een echte boottocht is, maar veel toeristen die ik spreek vinden Ras Mohamed geweldig.

    Zo'n tocht maakt meestal 3 stops op mooie riffen, lunch en transport inbegrepen.

    Groetjes Percie