Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reef oasis beach resort

  • wilma1960_8@hotmail.com

    Hoi,

    Wij vliegen zondag 18 maart weer naar sharm.

    Wie gaat er ook naar dit hotel en wie weet hoe het weer is nu daar.

    We zijn de afgelopen 2 jaar naar reef oasis blue bay geweest.

    Wij gaan altijd in hoogseizoen dus hebben nooit in de avond last dat je iets van een vest aan moet trekken…moet dit in deze tijd wel?

  • agnes

    Hallo Wilma.

    Kijk op ( www.weeronline.nl )

    bij het weer invullen Sharm el Sheik, kun je de 14 daagse weersvoospelling zien.

    Zou toch maar iets warms meenemen voor de avonden, kunnen nog wel fris zijn.

    Schommelt nog steeds met de temperatuur, het is de ( koudste ) winter sinds jaren in Egypte. Nou ja, wat je onder koud verstaat. Voor de egyptenaren is het natuurlijk wel gauw koud, zijn ze ook niet gewend zo.

    Fijne vakantie,

    groetjes Agnes.

  • wilma1960_8@hotmail.com

    Hoi,

    Bedankt voor de tip ik had er wel al op gerekend.

    Maar zie dat de temperaturen toch wel goed zijn overdag….meten ze shaduw toch.

    en ja de avond …we gaan dan wel ergens binnen zitten ons vermaken :)-D komt wel goed denk ik

  • agnes

    Wij gaan meestal in de wintermaanden, het hoogseizoen vind ik weer te warm, hahaha.

    En dan genieten we ook van het heerlijke zonnetje, vaak voelt het veel warmer aan dan temperatuur aangeeft.

    Denk dat je ook best avondjes buiten op een terras door kunt brengen. De temperatuur ziet er goed uit, de wind kan soms een spelbreker zijn.

    Groetjes Agnes.