Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bezetting

  • guadalajara

    Hoi Egyptegangers

    wie kan ons vertellen hoe de bezetting in de resorts is?

    wij gaan van 22 t/m 29 April weer naar ons geliefde Egypte.

    alle reacties zijn welkom

    groetjes

  • vronie

    Heel slecht.

    Lijkt mij door de onrusten

    Wij gaan voorlopig,niet meer naar Egypte

  • joljo55@hotmail.com

    Nou ik boek van de week nog voor over een week op naar de zon

  • Lidwien61

    Hoi,

    Misschien is de bezetting niet vol, scheelt weer gedoe met ligbedden toch? Ik hoip dat vele je volgen! Ik moet dit jaar helaas verstek laten gaan dus geniet en help de Egyptenaren door deze moeilijke tijd!

    Gr Lidwien

  • marjoleincees@casema.nl

    ben in juli geweest en wij waren helemaal vol in hurghada hebben nu geboekt voor aug in sharm heerlijk hoor

    we zijn al aan het aftellen

  • agnes

    Hallo.

    Mijn dochter is net een paar weken terug van Falcon Hills.

    Het hotel was redelijk bezet.

    groetjes Agnes.

  • Tosca

    Als je kijkt, naar de datum dat wij gaan, nl. eind maart, staan er allemaal kruisjes, dus de vliegtuigen zitten wel vol. Maar als wij terug komen, dan meld ik het hier gelijk. Gaan volgens mij naar hetzelfde. Voor ons nog 16 dagen, heb er super veel zin in.

    Grtjes,

  • agnes

    Hai Tosca.

    Heerlijk vooruitzicht, zou wel willen ruilen, hahaha.

    Falcon Hills heeft een eigen website, bij google ff typen ( website falcon hills )

    Misschien leuk om ff te kijken.

    Ras Mohammed en Tiran moet heel mooi zijn om te duiken/snorkelen. Mijn dochter heeft dat ook gedaan, is wezen duiken. Hier heb je wel een groot visum voor nodig.

    Fijne vakantie,

    groetjes Agnes.

  • Tosca

    Sorry Agnes, dat ik het bij jouw berichtje geplaatst had, maar ga naar hetzelfde als Guadalajara. Nl Reef oasis blue bay. Komen er dit jaar voor de 5de maal in dit resort. En voor de 7de maal naar Sharm. 3 maal naar Hughade geweest, alle excursie's aan die kant gedaan en in die 6 keer Sharm alle excursie's hier gedaan. Wil alleen nog een keer naar Jordanie, maar dat wil ik doen als wij hopelijk nog een keer naar Taba gaan.Vind het vanaf Sharm te lang in de bus zitten. In Reef hebben we alles wat ons hartje begeerd. En groot visum hebben wij altijd, mede omdat ik diabeet ben en niet het risico wil lopen om niet via Cairo naar Holland te kunnen mits er iets niet goed gaat.

    Maar bedankt dat je ons een fijne vakantie wenst. Lekker 15 dagen. Dus morgen over 14 dagen. Lekker vooruitzicht.

    Groeten, Tosca

  • Pipo1234

    Hoi Agnes,

    Hoe zit dat nu precies met dat “grote” visum? Voor Sharm heb je alleen een kosteloos visum nodig, maar wanneer heb je dat grote visum nodig? Voor excursies naar El Tur, klooster st George etc?