Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarschuwing quadrijden.

  • Yolanda1955

    Wij zijn nu een week terug uit Sharm el sheikh en hebben daar een excursie quadrijden gedaan wat voor mij resulteerde in een nogal ernstig ongeluk waarvan ik nu nog de gevolgen ondervind. Er werd gereden met ondeugdelijk materiaal wat ik meteen heb gemeld bij de begeleider. Hij reageerde dat ik moest opschieten en harder moest rijden.

    Als u wil weten wie de aanbieder van de excursies is wil u ik dat laten weten in een pb want ik mag hier niet de website vermelden.

    Ook onze ervaring in old sharm was niet leuk. Zeer agressieve verkopers die ons zelfs de winkel niet uit wilden laten gaan. Daarna nog hadden 12 man heftige ruzie met elkaar bij wie we in de taxibus moesten gaan. Bedreigend was het.

    5 jaar terug ging het er een stuk relaxter aan toe. Voor ons geen herhaling meer.

  • inieminie

    Hoi Yolanda,

    Wij gaan in juni naar sharm en ik zou graag willen weten welke aanbieder dit is gezien wij ook willen gaan quad rijden.

    Groetjes janita

  • josschie

    Wij willen ook quad gaan rijden volgende week in de buurt van naamq bay.

  • Yolanda1955

    Ik heb je een persoonlijk bericht gezonden Iniemieni.

  • josschie

    kun je het mij ook vertellen

    we gaan dinsdag weg

  • inieminie

    Dank je wel Yolanda! het was inderdaad degene waar ik al mee aan het mailen ben geweest.

    Groetjes janita

  • miek

    Hallo Yolanda, verschrikkelijk om te horen dat je een ongeval had met die quad, ik zou inderdaad graag weten met welke mensen je dit deed. Zo kunnen wij hen mijden.

    Vertrekken dinsdag naar Sharm.

  • Ben de Boer

    Uit je bericht begreep ik dat je vaker in Egypte geweest bent?!?!?

    Hoe kan het dan dat je jezelf “op laat sluiten” in een winkel. Normaal in Egypte is het zo dat je beleefd aan geeft dat je niet gedient bent van hun opdringerige praktijken, in 95 van de 100 gevallen laten ze je dan met rust. Mocht dit niet helpen dan wil een stemverheffing of het pakken van de telefoon (dreigen met politie) zeker helpen.

    Wij gaan in december voor de 6e keer naar Egypte en hebben eigenlijk nog nooit problemen gehad, oke opdringerig zijn ze vaak maar als je duidelijk bent valt het reuze mee. Het zou van de zotte zijn wanneer je een prachtig vakantieland gaat mijden door een paar asociale verkopers / taxichauffeurs.

    Overigens heb ik mij door een taxichauffeur (die iets Nederlands sprak) laten vertellen dat er 5500 taxi's zijn in Naama Bay, na de revolutie is het beduidend minder geworden met toeristen en iedereen moet wel een boterham verdienen, dit is 1 van de redenen dat ze erg opdringerig zijn geworden.

    V.w.b. het ongeluk met de Quad; dat is natuurlijk balen!! En natuurlijk proberen ze het altijd zo te draaien dat het je eigen schuld is (maar dat maak je hier ook mee).

    Ik ben ook wel nieuwsgierig welke maatschappij dit was, mocht ik nog in de verleiding komen om dit te gaan doen.

    Veel succes met je herstel en wellicht kun je via de touroperator aangeven wat er gebeurt is zodat ze er eventueel iets mee kunnen doen.

    Gr. Ben