Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tropicana grand azure

  • Jackd

    Ferrocement is gewoon cement, alleen de techniek van het toepassen is anders.

    Dus het zand gebruiken wat je ook voor mortel gebruikt, eventueel iets fijner als je het heel dun gaat toepassen, maar voor een zwembad zou ik wel redelijk dikke wanden maken, vooral als ie groot en diep wordt.

    (eigenlijk zou ik dan voor beton gaan)

    Ff gekeken of wat ik allemaal denk ook klopt ;-)

    http://ferrocement.net

    http://ferrocement.net/ferro/files/whatisfc.pdf

    forum:

    http://ferrocement.net/flist/

  • josschie

    hallo allemaal.

    iedereen een goed en gezond nieuwjaar gewenst.

    Na 10 jaar egypte hebben we nu geboekt voor tropicana grand azure in sharm el sheik.

    Mijn vrouw kan slecht trap lopen.

    en omdat dit hotel niet op een klif ligt hiervoor gekozen.

    we gaan in mei.

    wat moet je zeker doen in sharm el sheik?

  • agnes

    Hallo Josschie.

    Ik weet niet welke kamer je hebt geboekt maar lees veel dat mensen een Junior suite hebben geboekt. Dit moet echt de moeite waard zijn vergeleken bij een standaard kamer.

    Wat heel leuk is is een keer naar Naamy Bay gaan. Een heel leuk uitgaansgebied, veel winkeltjes, terrasjes, en altijd gezellig druk. Lekker koffie drinken bij Star Bucks.

    Zal je voor een excursies even privé een website door geven, kans dat dat hier verwijderd word. Kan je vast een beetje kijken.

    fijne vakantie, groetjes Agnes.

  • agnes

    Waar slaat dit bericht op?? verveling??

  • vronie

    Wij zijn hier een aantal jaren geweest.

    Een pracht hotel

    Een mooie snorkelplek,vind je na een aantal meters lopen.

    Rechts een poel,waar je de mooiste vissen ziet.

    Alvast een fijne vakantie

  • Fransje

    Wij zijn er 2 keer geweest , 1ste keer kregen wij zonder het geboekt te hebben een junoirsuite, 2x gewone kamer.

    de laatse was kleiner maar echt prima. Wij zouden de meerprijs voor junoirsuite er niet voor over hebben ook al mag je dan nog in een apart restaurant eten en bar drinken bij die laatse hing het altijd met de been buiten dus rustig was het er niet echt. Als je standaard boekt kan je echt ook heel erg genieten.

    gr Fransje

  • josschie

    Heb de kriebels gelezen.

    Heel erg leuk gedaan.

    en ook de vakantie in fahrouz plaza in marsa alam doet me weer terugdenken aan onze vakantie in februari 2010.

    Kun je me misschien vertellen welke kamernrs er dicht bij het grote zwembad liggen.

    Met wat voor een camera heb je de onderwater opnames gemaakt.

  • Fransje

    Hoi, Wij hadden de eerste keer een kamer vlakbij dat grote zwembad nr 18305(was een juniorsuite niet geboekt toch gekregen)

    Wij hebben sealife reefmaster mini camera in een duikwinkel bij ons in de buurt gekocht.

    gr Fransje