Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

temperatuur overdag en 's avonds.

  • Yolanda1955

    Ik zou graag willen weten wat op dit moment de temperatuur overdag en 's avonds is. Is er soms iemand pas terug die dit weet of misschien is er wel iemand die daar nu is en hierop wil reageren. Ik heb uiteraard wel gekeken op weeronline maar mijn ervaring is dat het ter plaatse meestal een paar graden warmer is. En dat hoop ik eigenlijk ook omdat wij er over een paar dagen naar toe gaan en 21 graden (volgens weeronline) vind ik wat aan de lage kant.

  • agnes

    Hai Jolanda.

    Het valt mij op dat het deze maanden veel frisser is dan voorgaande jaren als ik op de site van Wundergrond kijk.

    Ook wij waren in November in Hurghada en hoorde van iedereen dat het veel frisser was, veel meer wind. Het was wel lekker maar had toch hogere temperaturen verwacht.

    Gingen de laatste jaren veel in December of Januari en hadden toen overdag toch wel een temperatuur van bijna 25 graden, of zelfs iets hoger.

    Zie nu bij wunderground 19 graden staan, lijkt me erg fris. Meestal kun je er wel een paar graden bij optellen.

    Fijne vakantie, groetjes Agnes.