Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Snorkelset

  • ~Irma~

    Dank je voor de tip Roel. Ik heb zo'n winkel niet in de buurt maar ben zaterdag in de Arena en kan dus mooi even langs hun winkel gaan :)

    Thanks !!!

  • jacoba

    Ga je naar de toppers?

    Wij gaan zondag naar de Arena voor de toppers en een weekje later weer naar amsterdam en vliegen dan naar Sharm.

  • ~Irma~

    Haha Jacoba, dat heb je goed geraden. Ik trek zaterdag mijn gouden laarzen aan en feest vieren bij de Toppers B)

  • mdw

    Hallo,

    mijn vrouw had vorig jaar ook een snorkelsetje gekocht in ´n winkeltje dat bij het hotel hoorde.

    Elke keer kwam die proestend boven.

    Dit jaar weer met dat ding geprobeerd, ging weer voor geen “meter” , Thuis in Belgie hebben wij een goede set aangeschaft op www.zwembadartikelen.be voor slecht €30

    Die kwaliteit was héél wat beter en het snorkelen werd geen drama maar een waar genoegen.

    Wens je alvast een fijne voorpret én een fijne vakantie toe,

    Marcel.

  • brit

    deze week bij de Lidl, snorkel en flippers in de reklame, erg goed kwaliteitt, en flippers zijn van achter open, met n bandje dus niet maatonderhevig