Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wifi ?

  • Pittie

    Ik wil binnenkort naar Sharm el Sheik of Hurghada vertrekken, maar hoe is het in Sharm el Sheik met Wifi gesteld in de hotels ?

    Wil graag mijn eigen laptop meenemen zodat ik niet iedere dag naar een Internetcafe hoef te gaan.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

  • Hendrika

    Hotel Baron Palms in Sharm el Sheikh heeft gratis wifi in de lobby. Wij komen er net vandaan.

  • Bianca Klein

    Reef Oasis Blue Bay ook gratis wifi in de lobby.

  • anita123

    Ik lig nu te internetten aan het zwembad bij hotel Royal Grand Azure, in Sharm el Sheikh die hebben wifi over het hele resort alleen bij ons op de kamer wil het niet goed.

  • Pipo1234

    Hoe zit het nu met Wifi in Sharm?

    Zijn er ook openbare plaatsen met wifi, of cafés??

  • agnes

    Hai Pipo.

    Bij de Camel Bar hebben ze gratis WIFI bij mijn weten.

    Vraag het anders ff aan Percie, een nederlander die hier werkt.

    De Camel Bar ligt middenin het drukke uitgaansleven in Naamy Bay, gezellig voor een avondje uit.

    Vanaf het bovenste terras heb je een prachtig uitzicht over Naamy Bay. Er is een lift aanwezig, indien nodig.

    groetjes Agnes.

  • Pipo1234

    Dank je Agnes.

  • agnes

    Was nog wat vergeten.

    Wel je eigen laptop meenemen dan.

    Naar Naamy Bay gaan wel busjes s'avonds heen vanuit je hotel, bepaalde tijd heen en terug, of zelf met de taxi.

    doeii Agnes.

  • Rehab

    In Nabq Bay zijn net 2 nieuwe internet gelegenheden geopend bij het nieuw winkel gedeelte La Strada.

    Hou er rekening mee dat het internet erg traag kan zijn of zomaar ineens wegvalt, je kunt

    het absoluut niet met Nederland vergelijken!!!

    Wat betreft de busjes die rijden , het zijn de Blauw / Witte busjes die je kunt aanhouden door je hand op te steken.

    Als je naar Naamby het centrum wilt dan zeg je “Marina” zo noemt de bevolking het centrum hier.

    Het ligt eraan waar je vandaan komt maar als je bv van Nabq Bay naar Naamby “Marina” wilt dan betaal je 3 pond ( zeg Taletha Guinie)

    en met de taxi is dit al gauw 20 a 30 pond!!!

    Vanuit Naamby “Marina” naar Old City met het busje is ook 3 a 4 pond , vanuit Nabq Bay naar Old City is 6 pond!

    Blijf bij je prijs van de rit , soms is het 1 pond meer maar let goed op want men zal ongetwijfelt proberen

    om meer te vragen.