Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuwe aankomst- en vertrekhal sharm

  • elsa

    Hoi,

    Wie kan ons vertellen of de nieuwe vertre- en aankomsthal op Sharm al klaar is. Toen we in maart/april 2007 daar waren was de hal nog niet klaar. We wonden de luchthaven in Sharm namelijk erg tegenvallen terwijl ze in Hurghade wel mooi was. Niet dat het erg is maar wilde op de luchthaven afgelopen maart nog souvenirs kopen en toen was er eigenlijk niets.

    Elsa & Eddy

  • Namibië Expert

    Hoi Elsa,

    ja hoor die is open, jammer genoeg heb je bijna gelijk de controlepoortjes als je de deuren door bent en dat geeft lange rijen tot aan buiten aan toe, een ontwerpfoutje zullen we het maar noemen.

    Ook is de Burger King sinds juli open.

    Alles ziet er erg mooi uit nu.

    Groet Petra

  • Ingrid

    Die nieuwe hal is idd open,maar ik heb er geen souvenirswinkeltjes gezien.

  • Namibië Expert

    Er is een grote lange winkel nu die parfum, sigaretten, drank e.d. verkoopt en nog een kleintje aan de zijkant met het gebruikelijke souvenir bestand.

    Groet Petra

  • Ermo

    Die heb ik toen ook niet ondekt maar je had er ook maar weinig tijd voor. Er waren zoveel controles (6x) dat je geen tijd meer had voor het winkelen, we hebben snel sigaretten gekocht en toen was de boarding eral. Eigenlijk absurd maar goed zo gaat het daar waarschijnlijk. In Hurghada had je vorig jaar nog de tijd om nog het een en ander te kopen, ben ik blij dat ik dat al had gedaan.

    Groetjes

  • scharony

    wij hebben bijna geen controle gehad, maar we hadden ook een late

    vlucht weer terug naar nederland. en de winkeltjes vond ik erg tegenvallen.

    in hurghada en cairo kun je veel meer dingetjes kopen

  • Pipo1234

    Kun je ook sigaretten dutyfree kopen bij aankomst in Sharm?

    Tegen welke prijs?

  • wilma1960_8@hotmail.com

    Volgens mij wel, maar waarom koop je die niet gewoon in sharm(:P)

    Ik heb in Nama Bay in een gewoon winkeltje ze gekocht en zijn gewoon goed

  • Pipo1234

    En de prijs??

  • wilma1960_8@hotmail.com

    Ik kent die waren 20 euro per slof en mijn vriendin had camel light en daar betaalde ze 25 euro voor.