Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wil je info over sharm el sheik mail me, ik ben net terug

  • sandra

    info over sharm elsheik duiekn en pyramise bij mij te krijgen. ik ben net terug dus weet nu heo alles werkt daar!!

    veel plezier

    sandra

  • San

    Hallo Sandra

    Wat zijn nou echt excursies die we niet mogen missen ? Hoe ver ook en hoe lang ze ook duren en hoe smerig (jeeps ofzo ???) we ook worden het maakt ons niet uit

    Wij zijn nog vrij jonge mensen dus waar kan je lekker dansen en uit je dak gaan? :-)

    Ik ben verzot op vis eten , dus heb jij misschien iets ontdekt waarvan jij vindt dat het de moeite waard is om daar te gaan eten?

    Heb je toevallig erop gelet of is het je misschien opgevallen waar je ook kunt zee-vissen mijn man vindt dat zo onwijs omdat een keer te mogen meemaken….(en nee we zijn geen dierenbeulen en gooien ze gewoon weer terug waar ze thuis horen :De Zee)

    Wij zitten in Na'ama Bay ben je toevallig ook daar geweest , zo ja , wat vondt je ervan?

    En………. is die zonsondergang nou echt zo ongelooflijk mooi over die woestijn zoals mij verteld is hihi ;-)

    Nou als ons meer te binnen schiet wat we willen weten dan vragen we het wel weer.

    thnx alvast

    gr San

  • valerie

    Zegt jou het Noria Resort in Naam Bay iets=

  • Clifton

    Hallo Sandra,

    Ik zou graag willen weten of je vanuit Sharm eenvoudig naar Cairo, Luxor of Hurghada kunt gaan per bus of per vliegtuig. Wat zijn hiervoor ongeveer de kosten? Is het ook mogelijk om een excursie te doe4n naar een van deze steden en kun je dan langer dan 1 dag blijven?

    Ik ga binnenkort samen met mijn vriendin 3 weken lang daarheen en ik zou dus graag willen weten wat we in die tijd absoluut gezien en gedaan moeten hebben.

    Ik hoor het graag van je!

    Groeten,

    Clifton

  • Piglet

    Volgens mij kun je dan met de boot vanuit Sharm naar Hurgada.

    Kosten en tijd weet ik zo even niet :-P