Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

betalen voor duikspullen meenemen

  • flugeltje

    wij gaan dit jaar voor de derde keer naar sharm nu moet je ineens voor je duikspullen betalen als je die meeneemt.is dit al iemand overkomen groetjes

  • Piglet

    Hoi flugeltje,

    Nee helaas kan ik je ook niet meer info. geven dan dat het mij nog nooit is overkomen. En wij gaan volgende maand ook voor de 3e keer naar Sharm.

    Ik de rest van Egypte ook nooit last daarvan gehad.

    Hoe kom jij aan die info dan?

    Piglet

    (P.s. hou me a.u.b. op de hoogte :-) )

  • flugeltje

    hallo piglet er ging net iets verkeerd zie tijd 13.46

  • Esther

    Hoi Flugeltje,

    Ik ben in april naar Sharm geweest (ook voor de 3e keer, hoezo verslavend?) en daar hoorde ik toen dat je per 1 april 2004 je duikspullen niet meer gratis mee mag nemen :-(

    Dus het klopt inderdaad, balen he?

    Groetjes en toch veel plezier!!!!!

    Esther

  • Piglet

    Hai Flugeltje, tja het lijkt niet veel als je het snel zegt! Maar kan toch aardig oplopen vooral met duikspullen. Want wat had je mee en hoeveel was je +/- in totaal kwijt?

    Piglet.

  • flugeltje

    hallo piglet dit jaar moeten we nog gaan (september) maar ik was benieuwd of je inderdaad zoveel moet betalen oja we hebben geboekt bij neckermann ik weet niet of dat iets uitmaakt groetjes

  • Piglet

    Ok nee ik ga volgende maand en ook met Neckermann (eigenlijk altijd wel).

    Dus dan vraag ik het nog wel na bij hun voor ik ga en dan lat ik het jou wel even weten :-)

    Groetjes, Piglet.

    (Droom nog maar even verder tot sept.)

  • Piglet

    Hoi Esther ook maar even dezelfde vraag aan jou:

    Het kan toch aardig oplopen vooral met duikspullen.

    Want wat had je mee en hoeveel was je +/- in totaal kwijt?

    Piglet.

  • San & Ray

    Waarom laten we de duikflessen en loodgordels niet thuis schilt alweer in aantal kilo's. Ze hebben daar vast wel iets dat wij kunnen lenen…….:-) Ik heb altijd zo iets van , als ik maar me eigen mondstuk heb hihi ;-)

    Wie weet is dit voor jullie ook een oplossing iedereen veel plezier met duiken.

    San & Ray

  • flugeltje

    hallo san en ray duikfles mag je niet meenemen en de loodgordel laten we thuis gaat over het pak en vest enz groetjes