Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dolfijnen

  • San & Ray

    hallo,

    Ik las ergens ook hier op het prikbord over dolfijnen , maar kan het niet meer vinden helaas. Kan iemand ons daar meer over vertellen? Vindt dat zulke mooie beesten. Waar kun je met ze zwemmen en hoe lang en hoe duur kost ons dat voor 2 pers.?

    Wij gaan zelf naar Na'ama bay.

    Gr San & Ray

  • Anja kebeck

    Hallo Roy en San daar ben ik weer.

    Ik heb met Dolfijnen gezwommen in mei.

    De andere berichten staan op dat andere prikbord onder dolfinia ,maar het heet Dolphinela en kost 50 euro per half uur met 2 man een dolfi ,en de show kost 16 euro.

    de show begint om 15 en om 17 uur en zondags gesloten.

    Je moet een afspraak maken voor het zwemmen met dolfijnen tel is 664855-664866 (ik had een kaartje van hun op het vliegveld gekregen ,je vind het nergens terug is namelijk verboden in Egypte ,maar dit zijn Russen ,en zo mag het weer wel)

    Gr Anja we komen elkaar wel weer een keer tegen hihihi

  • Piglet

    Ik vindt maar dat blijft persoonlijk al zou het niet zo moeten/hoeven zijn

    dat je alleen met dolfijnen moet gaan zwemmen als die er ook plezier aan beleven en het vrijwillig met je doen.

    Dit verhaal van van Anja lijkt daar niet echt op. Het is ook niet voor niets verboden in Egypte.

  • Albert

    Helemaal mee eens Piglet.

    Ik denk ook niet dat de mens het zo fijn zou vinden als hij de hele dag dingen opgedrongen zou krijgen, terwijl je baas er € 50,00 per half uur voor krijgt.

    Het zal ook niet voor niets zijn dat het verboden is in Egypte om met dolfijnen te zwemmen, en dat die Russen de kans hebben om er mee door te gaan is te danken aan die Toeristen.

  • anja kebeck

    Jullie hebben helemaal gelijk ,zo denk ik er ook over.

    Maar ik vroeg me wel af ,ZIJN ZE WEL ZO ONGELUKKIG!!

    Natuurlijk moete ze in de vrije natuur zwemmen ,maar deze hebben nog nooit de vrijheid gekent.

    Ze krijgen eten en ik heb ze even bekeken toen ze vrij waren (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) maar ze waren lekker aan het speelen ,ze doken op en onder het water ,ze waren ticketje aan het doen.

    De vin stond ook mooi recht.

    Ik ben er ook op tegen om dieren in gevangenschap te houden ,maar heb toch mijn prencipes naast me neer gelegt ,en ben blij dat ik het gedaan heb.

    Er word trouwens maar twee x per dag een half uur met ze gezwommen en er mochen maar 6 mensen in dat bad.

    Maar het blijft verboden en niet voor niks?.

    Groetjes Anja

  • Piglet

    Tja wat moet ik nog zeggen als je niet eens kijkt/luistert naar je eigen principes.

    Ik vindt het ook altijd wel een leuk gezicht om baby's te zien zwemmen. Misschien een idee om die na de geboorte meteen in een park te stoppen, want ja dan weten ze toch nog niet anders/beter dus hebben ze er niet zoveel last van toch?. De niet zo dieren liefhebber die roept nu meteen belachelijk. Maar ik vindt het belachelijk dat wij ons zelf als alles heerser zien alleen omdat wij de techniek hebben om bovenaan de voedselketen te staan! En daarmee het alleen recht hebben om de natuur niet z'n gang te laten gaan.

    Zo hier laat ik het maar weer even mee hopend dat iemand misschien hierdoor wel naar zijn/haar principes blijft luisteren en zich verplaatst in….

    “Verbeter de wereld begin bij jezelf”

    Met vriendelijke groetjes & XXX

    Piglet.

  • anja kebeck

    Als je dan echt zo natuurlvriendelijk bent en andere aanvalt ,moet je ook niet met het vliegtuig op vakantie is luchtvervuiling.

    En ik vind het heel erg onvriendelijk van jou om jou oordeel over iemand te geven die jij nog niet eens kent.

    Dus meschien denk jij meer aan de natuur ,dan ik ,maar ik oordeel niet zo snel over mensen en laat iedereen in hun waarde ,probeer dat ook maar eens ,word je een beter mens van.

    Gr Anja

  • Albert

    Ik had het niet beter kunnen verwoorden, ben het helemaal met je eens

  • Albert

    Ik bedoel hiermee het bericht van Piglet

  • San & Ray

    Hallo allemaal,

    Oke allemaal je gal gespuugd……….oke nu gaan we massaal niet meer met DIE DOLFIJNENEN zwemmen … Wat denk je dan wat er met ze gebeurd als die Russen niet meer voor ze kunnen zorgen omdat ze geen inkomen meer krijgen? Dan gaat dat bedrijf failliet…….en MOETEN ze terug de natuur in.

    Dat zou pas dieren mishandeling zijn omdat die dieren niet meer weten hoe dat moet. Oke het is misschien niet juist dat deze dingen gebeuren maar waarschijnlijk weten deze diertjes (helaas ) niet beter.

    Dus laten ieder zijn keus en hou op elkaar hier verwijten te maken iedereen doet tenslotte wat hij/zij zelf wilt en iderdaad als we dan toch zo diervriendelijk bezig zijn en milieu bewust waarom stappen we dan massaal in een vliegtuig………………………

    Fijne vakantie iedereen.

    gr San & Ray