Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Van Sharm el Sheik naar Luxor

  • Loraine

    Heeft iemand ooit een dagtrip gemaakt naar Luxor vanuit Sharm ? Of overnachten in Luxor en zo ja waar (goedkoop)

    Ik hoor het graag !

    Groet,

    Loraine

    Oja, vakantie is geboekt, is niet Kiroseiz geworden in elk geval maar Kahramana :)

  • Anja kebeck

    Mijn vrienden zijn van Sharm naar Luxor gegaan met het vliegtuig ,ze moesten 210 betalen en hebben geboekt via map die in het hotel ligt.

    Zei moesten om 5 uur op en waren rond 10 uur terug ,moe maar voldaan.

    Ze waren met een groep van 6 (dat is niks) met een reisleider.

    Zonder reisleider zie je niet de mooiste plekjes ,maar dan wel.

    Ik heb de foto's en het was daar erg mooi.

    het is dus te doen.

    Gr Anja

  • flugeltje

    twee jaar geleden ook met het vliegtuig naar luxor geweestvia neckermann daar terplaats geboekt we waren met tweeen en nog 2 duitsers onze gids sprak zeerslecht duits de duitsers konden hem zelfs bijna niet verstaan. informeer goed wat je precies daar gaat doen wat het is toch veel geld onze gids deed alles heel vlug. we hadden daar wel een klacht over ingediend bij neckermann maar die konden er niet veel aan doen hebben toen een zeer geringe vergoeding gehad. als je die excursie gaat maken veel plezier wat het was wel mooi wat je tezien krijgt groetjes

  • Loraine

    Goed, dus boeken via Reisleiding is een optie (gids mee), maar hoe zit het met losse vluchten ? Welke maatschappijen zijn betaalbaar ?